cik aten

Thursday, October 3, 2013

AL FATIHAH TO ARWAH TOK KECIK


kenangan terakhir bersama arwah tok dan sepupu sepapat...
1st day raye puasa...




26 sept 2013, tok kecik telah pergi buat selamanya...berbagai sesalan yang datang kepada aku...penyesalan yang paling aku sesali adalah aku tidak sempat memohon maaf diatas segala kesalahan yang aku telah lakukan...walaupun aku tahu tok x penah ambil hati atas ape yang berlaku..tp penyesalan ini tetap terasa wlaupun tok telah pergi selamanya....

hari ini 03/10/2013 cukup seminggu arwah tok meninggalkan kami semua..masih segar dalam ingatan ini masa duduk bersama kami sekeluarga...masih teringat lagi kami (mama, adik n aku) bergilir2 tiap2 malam teman tok tido...masih teringat wangian bedak yang dipakai oleh arwah tok..semua itu dijadikan tanda ingatan yang indah di dalam diri ini dan keluarga...

Sesungguhnya ALLAH lebih menyanyangi arwah tok... arwah tok sentiasa dalam ingatan kami semua....

akhir kata, Al-Fatihah buat arwah tok....semoga arwah tok ditempatkan dikalangan orang yang beriman...amin...

No comments:

Post a Comment